2012. december 23., vasárnap

Utolsó hét - NonóÉletmód nagy őszi-téli átalakulás 2012 – 5. fogyókúra verseny

Utolsó napjaiba fordult a verseny, az esélytelenek nyugalmával szemlélem a táblázatot, valahol a középmezőnyben vagyok, jól is van ez így, eredetileg sem gondoltam egy percig sem, hogy meg fogom nyerni esetleg. :-)

Vészesen közelednek az ünnepek is, igazán komoly tervem még nincsen. Elkezdtem sütögetni, mindent a hagyományos módon készítek, liszttel, cukorral, vajjal, amibe az kell. A múlt héten már meg-megkóstoltam az sk. aprósütikből egy-egy darabot, és vasárnap sem fogtam vissza magam a lányok házi sütijeivel kapcsolatban. Délután pedig túrótortát, kókuszgolyót is ettem, szülinap az szülinap, még ha nem az enyém, akkor is. 

Karácsonykor sem tervezek aszkétának lenni, legfeljebb mértékletesnek. Biztosan eszem a húslevesből, az aszalt szilvás pulykamellből, a krumplisalátából és nem hagyom ki a zserbót sem. Legfeljebb nem egy tepsivel eszem meg belőle.

Hétfő:
R: 2 sz. vollkorn toast, 2 sz. párizsi, sajtkrém
T: 1 sós keksz
E: pulykafasírt, káposzta saláta
U:
V: fasírt, trappista sajt, hagyma. Nem kéne a hagymát ennem, mert utána egyszerűen muszáj valamit még ennem, ma pl. két sós kekszet. Jájj.

Kedd:
R: a szokásos. :-)
T: -
E: fasírt, káposzta, kenyér sarka
U: 1 édes keksz
V: almás túrókrém, egy marék mogyoróval.

Szerda:

Mérlegre álltam reggel, és hát elég kellemetlen volt szembesülni a +80 dekával...

R: 1 alma, 1,5 mandarin
T: 1 alma, 10 szem sótlan mogyoró
E: lencseleves
U: -
V: fél doboz túró, fél joghurt, 1 alma, pár szem mogyoró.

Csütörtök:

Szenvedek, mint a disznó a jégen. Közel állok hozzá, hogy holnap reggeltől kihirdessem a diéta-szünetet...

R: 1 mandarin, 2 kicsi alma
T: -
E: fél tányér lencseleves, 3 pulykafasírt, sav.káp. (maradéknap :-D)
U: -
V: almás túrókrém.

Péntek:
R: 2 alma, 1 mandarin
T: 2 sós keksz
E: tojásos lecsó, a világ végére való tekintettel 1 szelet fehér kenyérrel
U:
V: ... karácsonyi parti...

Szombat:
R: -
T: -
E: tejszínes-sajtos csirkemell savanyúsággal
U:
V: almás túró.

Nem direkt ettem alig, egyszerűen így jött ki a lépés, nem voltam éhes.


Nincsenek megjegyzések: