2021. március 21., vasárnap

covid után

Túl vagyok a covidon, és bár múlt héten már futottam egy nagyon óvatosat, még zajlanak az utóvizsgálataim, így azóta nem mertem újra nekivágni. De eljön még az az idő is. Egy-egy rövid, könnyed szerintem lesz még (a múltkori 1km volt), de a mai időjárás nem túl vonzó számomra ezügyben.

Ami a lényeg: a vérkép kész. 3 helyen van eltérés a normálból. Az egyik a vas, ami a korábbi 4 helyett már 8,8, bár csak 10,7-től lesz majd jó. Szóval vasszedés állandó hobbivá kezd válni :)

Kardiológushoz 30-ára van időpontom. Nagy kérdés, hogy kér-e majd további vizsgálatokat is, mert akkor abszolút belekúszik majd az áprilisba a kivizsgálásom. Meglátjuk.

Ha már egészségügy. Van a vállamnál egy pukli. Ez jó ideje van, de nem foglalkoztam vele. Az elmúlt héten valami történt vele. Nőtt is, és érzékeny is. Kedden vár rám a bőrgyógyász. 

Ami a lényeg ebben az egészben: van bennem para. Nem kicsi, nagy. Mindkét orvos ügyében. Nem tudom megfogalmazni, hogy pontosan mitől félek. Azt hiszem attól, hogy eddig bíztam abban, hogy megúszható az élet műtét nélkül, de ahogy öregszem, egyre inkább úgy tűnik, nem. Rohamosan közeleg a köldöksérvem megszerelése, meg most ez a pukli a vállamon...

Ez sajnos érezhető a mostani étkezésemen is. Máskor simán tartom a megfelelő diétát fegyelmezetten, most nem megy. Egyszerűen azt hiszem márciusra szabadságra mentem. Igyekszem fegyelmezett lenni, de most kevésbé megy.

Nincsenek megjegyzések: