2012. november 17., szombat

Heti étrend

Vasárnap: - kilengős nap
R: 4 sz. slimm kenyér, 6 sz. paprikás szalámi, 2 sz. tolle sajt, ebből melegszendvics, savanyúsággal
E: lencsefőzelék
Délután: sk. mandarinos túrótorta, diós-juhsajtos keksz
V: 50 gr tolle light sajt.

Hétfő:
R: 4 sz. slimm kenyér, 12 gr kolbász- zsírral... , savanyúság
E: pirított kifli, megfokhagymázva, saláta: fejes sali, koktélparadicsom, alma, lilahagyma, egy lime levével leöntve
V: 2 abonett, a déli saláta másik fele, 4 sz. light sajt

Összesen: 1216 / 150 / 32.

Kedd: - már megint zaba nap
R: 2 sz. slimm kenyér, 1 sz. marhapárizsi, 1 sz. sonka, mustár
T: 2 sz. slimm kenyér, 1 kockasajt
E: lencsefőzelék sült hagymakarikákkal
U: 2 csomag napraforgó (60 gr)
V: kolbász-zsíros kenyér (fehér kenyér!!!) savanyúsággal

Ellenállhatatlanul rám tört az evési kényszer, egyszerűen képtelen voltam le-/ megállni. Kory szerint a dagadó hold miatt. Én meg nem tudom, csak rohadt dühös vagyok magamra.

Szerda:
R: Tejbezab (2 dl tej + 1 dl víz, 35 gr zabkorpa, 1 tk kakaópor, édesítő)
E: csirke felsőcomb sütve, 20 dkg krumpli (sütve)
U: 10 dkg sütőtök
V: abonett, sonka, light sajt, savanyú paprika.

Összesen: 1143 / 115 / 33

Bitang nehéz nap volt. Legszívesebben ma is mindent megettem volna, ami szembe jött, végül sikerült megállnom. De hogy mi ez a farkaséhség???

Csütörtök:
R: 2 sz. slimm kenyér, 4 sz. szalámi, kockasajt
E: 1 csirke felső comb, 1 sajtos kifli
U: 2 sz. vollkorn toast, tolle light sajt
V: sütőtök

Összesen: 1186 / 138 / 33

Péntek:
R: 1 kornspitz, sonka, kockasajt, paprika
T: müzliszelet (isteni a cerbona málnás-étcsokisa....)
E: 1 kornspitz, 3 sz. párizsi, tolle light sajt, paprika.
U: egy marék mogyoró
V: almás túró.

Nem tudom mennyi. Igazából fasírtot akartam ebédelni. Idő hiányában mirelite-et. Meg is sütöttem, aztán az első falat után nem bírtam tovább enni, végtelenül zsírosnak éreztem az egészet, úgyhogy kuka. Így ettem, amit találtam, mérlegelés nélkül....

Szombat:
Ez egy teljesen össze-vissza nap volt. A délelőtt folyamán ettem két pogácsát, meg két kekszet, aztán délután itthon még egy pogácsát, és egy marék mogyorót. Majd este megvacsoráztam, abonett, párizsi, sajt, hagyma. De hogy ez összesen mennyi??? Fogalmam sincs. :-( Nem várom a holnapi mérlegelést.

Nincsenek megjegyzések: