2012. november 30., péntek

Heti kaják

Na jó, leírom, mert nem kenyerem a sunnyogás. Mit ne csináljunk... 

Ez a nap még csak-csak:

Vasárnap:
R: friss, meleg császárzsemle, 4 sz. szalámi, kockasajt
E: főtt sárgarépa, fasírt, sav. káp. saláta
U: kölesgolyó
V: 1 császárzsemle, sonka, light sajt, hagyma.

És itt aztán kitört az őrület:

Hétfő:
R: 2 mandarin, 1 alma
T: light sajt (sok), hagyma, mogyoró
E: 1 kornspitz, 3 fasírt, sav. káp. saláta
V: almás túrókrém.

Kedd. Nem is mondok semmit inkább.
R: napraforgó (hülye-e vagyok? Igen.)
E: sült virsli, sült krumpli, káposztasaláta.
V: 3 dl hideg tej

Nem azért, mert hűűű, mekkora hős vagyok, hanem mert olyan sz@r volt a gyomrom, hogy semmi mást nem tudtam elképzelni vacsorára.

Szerda:
R: 2 falat sajtos kifli (maradék a gyerektől)
E: spenót, rántott patisszon (mama főztje...)
U: kölesgolyó
V: almás túrókrém, light sajt.

Elmesélem még, hogy rettentően kitoltam kedden magammal, nemcsak este volt rossz a gyomrom, hanem az éjszakám és a reggelem is pocsékra sikeredett. Először ma, úgy 11 óra felé éreztem, hogy tudnék valamit enni, és az ebéd jól is esett. De este kifejezetten rosszul voltam, a kínzott a gyomrom, és előjött az a jellegzetes hátfájás (jobb oldal, lapockatájt), amiről régebben mindig tudtam, hogy "na, megint híztam vagy öt kilót"... most ugyan nem híztam öt kilót, reggelre el is múlt a fájdalom, a közérzetem továbbra is botrányosan rossz.

Csütörtök:
R: 1 kis banán
T: 2 alma, 2 mandarin
E: sajtos csirkemell savanyúsággal, sajtos kifli
V: fél sajtos kifli, párizsi, sajt, hagyma.

A mérleg ugyan kiakasztott reggel, de azért sikerélmény is van mára. A házon kívül is hordható felsőim száma kettőre apadt, úgyhogy beestem az első kínai boltba (ez a méretezés miatt fontos), és mondtam, hogy tök egyszerű kerek nyakú, rövid ujjú pólót szeretnék. Azt mondja a néni: "háááát, nem tudom, ami van az mind nagy méret!!!" :-) Végül találtunk kettőt, ami nincs agyoncsicsázva, L / XL méret. Jó érzés, na.

A férjem és köztem mindig is nagy volt a súlykülönbség, minimum húsz, idén év elején kis híján negyven kilóval voltam több nála. Ma pedig simán felvettem az egyik meleg kardigánját (L-es) próbából... :-) Lehet, hogy le is nyúlom, az én pulcsijaim úgyis lógnak rajtam. :-) (Pedig még mindig van köztünk 9 kiló...) De ez is vicces. :-)

Úgyhogy megérte a mai hősiesség, ugyanis először levettem a polcról két csomag tésztába burkolt mogyorót, aztán meg inkább visszaraktam, és nem vettem meg. Pedig nagy volt a kísértés.

Kajában viszont estére megint nem találtam, hogy merre van előre. Nem értem magam, megszabadultam a súlyom majdnem egyharmadától, mi a jó fene történt most???

Péntek:
Na jó, erre a hétre befejeztem. Nyilván hízást fogok regisztrálni vasárnap reggel (holnap még kocsmázni is megyek, rég nem látott barátnőkkel). Elfáradtam, most pár napig nem akarok azzal foglalkozni, hogy megehetek-e egy szelet kenyeret az ebédhez. Egyébként megettem. De most nem érdekel.


2 megjegyzés:

ildii írta...

Szerintem bele kell férjen, belefér egy-egy ilyen időszak. Emlékszel, nem fogyókúra, hanem életmódváltás (copyright Cory). Abba meg belefér. Pár nap múlva felszívod magad és folytatod. Bűntudatmentes hétvégét neked!

lamarti írta...

szerintem ez nem olyan rossz!
a mogyoró-visszarakáshoz pedig külön gratulálok :-)))