2013. január 28., hétfő

Rinya

Mindig is tudtam, hogy a január nem az én hónapom, sőt, egyáltalán, a téllel vannak problémáim. Na most különösen érzem. Egy dolog, hogy még mindig nem gyógyultam meg teljesen. Nem vagyok _nagyon_ beteg, vagyis egyrészt nem megyek orvoshoz, másrészt senkiben nem merül fel a gondolat, hogy engem most kímélni kéne... Nem köhögök, nem vagyok lázas, csak fújom az orrom, és ami a legrosszabb, a folyamatos kábaság, a fejfájás határán létezés. Amitől képtelen vagyok egy jót röhögni, vagy nekiállni egy lájtos edzésnek. Elvégzem, amit muszáj, teszek-veszek, de csak mert muszáj. Dühöngök, hogy már megint esik a hó, már megint nem süt a nap, már megint hideg van (sokkal fázósabb vagyok, mint egy éve). Nincs bennem motiváció, semmi lelkesedés. Karácsonyig tele voltam energiával, vitt a lendület, most meg kipukkadtam, mint egy lufi, pedig semmivel nincs kevesebb tennivalóm, ráadásul bőven még mit leadni is... Kicsit elfáradtam. Tavaszt akarok, most.

2 megjegyzés:

lamarti írta...

ajjjaj...ahogy elnézem, a tavaszra még várni kell egy kicsit...
Néha olyan jó lenne szabadságra menni a saját életünkből, lehet valami abban a téli álomban :-)

cory írta...

Én is tavaszt akarok!!!!