2012. augusztus 6., hétfő

Balsiker

Tegnap vásárolni voltam. Hosszasan álltam a nassolnivalók előtt, chipsek, ropik, mogyorók, mindenféle, amit nagyon nem kéne enni, viszont imádom. Végül egy csomag kölesgolyót vettem, de lent maradt a kocsiban, szóval nem tudom, milyen lehet (barbecue ízesítéssel). Viszont nem bírtam szabadulni a nasizhatnéktól, ma nekiálltam sütni. Nem jött be. Nyilván nem lehet mindent kihagyni egy normális, ehető sós ropogtatni-valóból... :-(

Összekutymoltam 250 gr sovány túrót 50 gr mandulaliszttel, és 70 gr sovány sajttal, fokhagymát, sót és borsot tettem bele, majd a hűtőben pihentettem. Pár óra múlva rozslisztes (tk) deszkán rudakat sodortam belőle (mert nyújtani nem lehetett, ragadt mindenhová), megkentem tojással és sütőbe raktam. Az egész szétfolyt, ronda lett, de frissen jó ízű. Aztán eltelt néhány óra, a "rudak" megszottyadtak, fojtós lett, úgyhogy fájó szívvel kidobtam az egészet. :-(

Rossz ötlet volt a magam feje után kísérletezni, legközelebb nem követek el ilyen baklövést. Inkább egy darabig nem sütök.

Nincsenek megjegyzések: