2012. augusztus 26., vasárnap

Hetem

Hétfő:
R: 2 sz. slimm kenyér, 2 sz. pulykamell sonka, 1 light kockasajt
E: csirkeszárny, joghurtos uborkasaláta
V: kőrözött, pulykamell sonka, light sajt, zöldségek.

Összesen: 1056 / 67 / 33

Kedd:
R: 2 sz. sokmagvas toast kenyér, 4 sz. csemege szalámi (10 gr), light sajtkrém (19gr)
E: csirkeszárny, kovászos uborka
U: kölesgolyó
V: hagymás párizsisaláta, light sajt, paradicsom.

Összesen: 1209 / 85 / 51

Szerda:
R: 1 doboz joghurt, 1 nektarin
T: müzliszelet
E: tojásos lecsó, 2 sz. slimm kenyér
U: kölesgolyó
V: pulykasonka, fetasajt, paradicsom.

Összesen: 1187 / 118 / 41

Csütörtök:
R: magos zsemle, kockasajt, marhapárizsi, paradicsom
E: csirkefasírt savanyúsággal
U: szilvás-túrós süti
V: pulykasonka, feta sajt, zöldségek.

Összesen 1190 / 113 / 30

És ez így jó is lett volna, de nekem muszáj volt még megennem nagyjából 30 gr szotyit, 2 gombóc citrom-szorbetet, és pár kölesgolyót. Ehh. 

Péntek: 
R: 2,5 dl joghurt, őszibarack
T: szilva
E: csirkefasírt, savanyúság
U: kovászos uborka
V: marhapárizsi, light sajt, paradicsom.

Összesen: 1179 / 102 / 37

Szombat: 
R: szilvás-túrós süti
E: fasírt, kovászos uborka
U: müzliszelet
V: light sajt, sárgadinnye

Összesen: 1186 / 140 / 25

Vasárnap: 

R: sokmagvas kenyér, szalámi, margarin, paradicsom.
E: gyümölcsleves, csirkepörkölt, savanyúság
U: müzliszelet
V: 3 barack, 70 gr light sajt.

Az ebéd kivételével ez 780 / 88 / 26.

Ebédre 3 merőkanál gyümölcslevest ettem, amiben meggy és barack van, joghurttal és egy evőkanál liszttel habartam be, édesítővel ízesítve. És egy negyed csirkemellből pörkölt, ami nulla olajjal készült, hozzá kovászos uborka és káposztával töltött paprika. Szerintem jó voltam. :-) 

Nincsenek megjegyzések: