2020. április 25., szombat

április 24.

Mérleg: 90,8kg. Ez 0,2-vel több, mint egy hete. Ok, ez mérési hiba, de az biztos, hogy nem fogyás :( Ez van, innen szép nyerni.

Mozgás: délelőtt elmentem futni. Még mindig 4x5 percnél járok. 560, 530, 500 és 540m lett a vége. Ami összesen 20 perc alatt 2130m. Összesen 5,96km-t mentem
Újra kellett terveznem a mozgásaimat. Tegnap összetörtem dinamikus jógán, mert nem tudtam megcsinálni a bemelegítésen kívül kb semmit, de ennek az lett a következménye, hogy egyáltalán nem mozogtam. Így most az az alapvető, hogy heti 4-5-öt futok. Van 1 zumba, és a tornákból annyit csinálok, amennyihez épp kedvem van. Nem tekintem kötelezőnek. A karantén elején mindent IS akartam, meg kell találnom az egyensúlyt.

Étkezés: 1266kcal

Krém: pipa


Nincsenek megjegyzések: