2020. április 26., vasárnap

Hogy is állok a futással

A lelkesedésem töretlen. Továbbra is rendszeresen futok, és követem az edzéstervet. Heti 4-5 futást szeretnék tartani, és van jelenleg heti 1 zumba, és ha bírom, akkor tornázom még. Zumbánál és a tornánál is az edző személyéhez ragaszkodom elsősorban. Ezért is nem tudom megmondani, milyen torna, mert van mindenféle. Van core, van dinamikus jóga, van streching... mikor mit tart.

Na, de visszatérve a futásra. Most tartok az edzésterv 16. hetében (a 24-ből), ahol: 5 perc járás, háromszor (6 perc futás, 1 perc járás), 4 perc járás a feladat. Én továbbra is kiegészítem körülbelül 1 órára a mozgást. Ma például 53 perc lett az egész, mert közben jött az üzenet a középsőmtől, hogy mennem kell érte. Így 53 perc, 4,54km lett a mai adagom. De sokszor 1 óra felett vagyok.
Amíg futópadon sétáltam vagy futottam, addig könnyebb volt pontosan 1 órát menni, hiszen ha lejárt az 1 óra, leszálltam, és közel volt az autóm. Pont, mint mikor bementem az edzőterembe :) De most, hogy az utcán futok, haza is kell érnem. Ha elmérem a távolságot, akkor tovább tart. Így jön ki mind távolságra, mind időre az összevissza eredmény.

Ma sikerült figyelnem arra, hogy a 6 percekben mennyit sikerült futnom, így most tudom: 680m, 690m és 620m volt a három szakaszban. Ez összesen 1990m 18 perc alatt. Hát nem egy villám tempó, de az enyém :)

Futás közben spotify-on hallgatok egy válogatást, amit valaki direkt futáshoz rakott össze. Beállítom véletlen lejátszásra és hajrá. Na, ma a következő szám jött pont a futás végénél. És én úgy is éreztem magam :)

Nincsenek megjegyzések: