2012. június 6., szerda

Bűneim

Nem tudom, más hogy van vele, nálam alapvetően működik, hogyha valami hiányom van, akkor elkezdem kívánni a megfelelő ételt. Például, amíg a középsőmnel terhes nem lettem, a spenót gondolatától is rosszul voltam. Akkor a vasam ingadozása miatt egyszercsak bevillant, hogy spenótot ennék, és azóta nagyon szeretem.
Na, mostanában a koleszterin szintem volt alacsony (ami még sosem történt meg velem), és hogy most ettől vagy sem, azt nem tudom, mindenesetre beindultam a töpörtyűre. Olyan szinten, hogy muszáj volt ennem. Ettem is. 3 napon keresztül. Pánikolva álltam rá ma a mérlegre, de a megnyugtató 102,9kg-t írta ki :)

1 megjegyzés:

MaManjana írta...

Atkins bácsi meg is dicsérne. :-) Vagy a paleo-hívők. Már ha nem ettél hozzá kenyeret. :-)))) (Nem bírnám a töpörtyűt kenyér nélkül megenni, így inkább egyáltalán nem eszem...)