2012. június 13., szerda

Megoldódott

a fürdőruha kérdés. Ma évvégi ajándékokat intéztem, és közben úgy döntöttem, veszek egy fürdőbugyit, és lesz ahogy lesz. Irány a Tesco. Jéééééééé, 30% kedvezmény van a fürdőruhákra. Adtam még egy esélyt, felpróbáltam egy tankinit. Háát, a felső határeset, a bugyi szar. Másikat is felpróbáltam. Bugyi király, felső botrányosan szar. Szerencsére a kettőből a jók összepárosíthatók, úgyhogy hurrá, van fürdőruhám :) Jó, a felső nem tökéletes, mert nem fogja úgy a mellemet, ahogy szeretném, de ha úgy alakul, akár zárt helyen (én nyitott helyen pólóban vagyok a nap miatt) is vállalható póló nélkül. Nyitott helyen meg még kitalálom, ez lesz-e a póló alatt, vagy simán egy sportmelltartó, vagy sportmelltartóval a felső. De ez már részletkérdés. Ja, és a lényeg. Mindez 4500-ért összesen :)

Nincsenek megjegyzések: