2012. június 21., csütörtök

Torna otthon

Ebben a rettentő melegben egyszerűen nem bírom magam rávenni, hogy elmenjek a konditerembe. Ráadásul elbénáztam, és jelenleg olyan bérletem van, amivel fél 10 és fél 3 között mehetek csak be a terembe. Ez meg gyerekekkel annyira nem mókás, mert bár ugyan jár a bérlet mellé gyerekfelügyelet, de az én gyerekeim már nagyok hozzá. Ez nem klasszikus játszóház, hanem tényleg gyerekmegőrző.
A mozgás viszont hiányzik. Úgyhogy tv elő, és rémlett, hogy a T-Home tv-nek nemcsak filmkölcsönzése van, hanem fitvideoi is. És tényleg. Kiválasztottam elsőre egy ducis órát. Az óra túlzás, mert csak 26 perc volt, de nagyon jól esett. Pulzusom felment, leizzadtam, elfáradtam. Mi kell még? Legközelebb valami zumbát akarok kipróbálni. Azt nagy tömegben még úgysem merném elkezdeni.

1 megjegyzés:

pdd írta...

Szia Cory!

A zumba király! Tudok Neked adni zumba videot, ha gondolod (pénteken megyünk BVT-re, pendrive-on el tudom vinni). Én is arra nyomom itthon időnként.

Mehiné