2012. június 9., szombat

Jájj...

Kihasználva a viszonylagos nyugalmat, reggel mérlegre pattantam és megállapítottam, hogy híztam 30 dekát. Nem csodálkoztam különösebben, mert a héten nem mértem / számoltam ki a kajámat, sokat nassoltam, cserébe nem is ittam eleget. És a jövő hét is ilyen lesz, szóval komoly veszélyben van a kitűzött célom... :-( Persze ez sem akkora dráma addig, míg a fekete kosztümnadrágom, amit a diéta elején begombolni sem tudtam, most már lecsúszik rólam. De azért már mégis, na.

Heti kajáim:


Június 4.- hétfő
R: 4 dkg kenyér, 1 sz. párizsi, 2,5 dkg feta sajt
E: 2 dl krumplileves, 1,5 gombóc töltött káposzta 12%-os tejföllel
U: kakaós jó reggelt keksz
V: tk zsemle, 2 sz. párizsi, sajt, zöldségek.

Június 5.- kedd
R: 1 tk zsemle, 2 sz. sonka, 2 hajszálvékony szelet sajt
E: 2 sz. sült csirkemell, görög saláta.
U: 40 gr ropi
V: tk zsemle, sonka, zöldségek, sajt.

Június 6.- szerda
R: tk zsemle, sonka, sajt
E: lecsó, 1 virsli, 1 tk zsemle
U: ropi, nyers zöldborsó
V: tk zsemle, sonka, sajt, zöldségek.

Június 7.- csütörtök
R: 1 cs. Jó reggelt keksz
E: tojásos lecsó, 1 tk zsemle
U: 60 gr ropi
V: sült csirkeszárny, zöldségek.

Június 8. - péntek
R: 1 tk zsemle, sonka, mustár.
E: 1 tk zsemle, sonka, sajt, zöldség, sárgabarack-joghurt turmix.
V: 1 sz. fehér kenyér, párizsi, feta sajt, zöldségek. Kisperec.

Hát persze, a szénhidrát, mint mindig, ha stressz ér. Utálom.

2 megjegyzés:

cory írta...

Nekem az nagyon sokat számít az összkalórián túl, hogy megvan-e az 5 étkezés naponta. Próbáld meg, hátha az segít.

MaManjana írta...

Köszi, igyekszem, de most még a reggelimet is az autóban eszem meg... :-( Délelőtt nem tudok / akarok enni (udvariatlanság), mire hazaérek és elrendezkedünk, dél. Még egy hét ebből, aztán remélhetőleg jobb lesz a helyzet.