2012. június 17., vasárnap

A digitális mérleg lelkivilága

Ezt már rég el akartam mesélni, mert nem értem igazán... szóval az gondolom nem meglepő, hogy a digitális üvegmérlegnek állandó helyet találni gyerekek mellett mission impossible. :-) Tehát én minden mérlegelés után elpakolom (minden mérlegeléshez pontosan ugyanoda teszem le, az előszobakőre, ugyanarra a kockára). Amikor előveszem, már a kezemben bekapcsol, ha ekkor ráállok, mutat X kilót. Ha leteszem, megvárom, míg kikapcsol, újra bekapcsolom és akkor mérek, akkor meg X - 1-1,5 kilót. Hogy van ez? Melyik a korrekt érték vajon? Nagyon gyanús esetben le szoktam ellenőrizni a hagyományos mérlegen is, de az még kevésbé megbízható, nem véletlenül vettünk digitálisat...

Ti hogy csináljátok?

3 megjegyzés:

cory írta...

Én is mindig elrakom. Én hiszek neki, nagyságrendileg jó. Tény, 1kg szórás simán van benne :(

MaManjana írta...

Akkor az első eredményt fogadod el? Mert furi, hogy elsőre ugye X, aztán az összes többi mérésnél X- ... kg-t mutat.

cory írta...

Jaja, nem is állok rá többször