2012. június 25., hétfő

Morgás

Miért, miért nincs feltüntetve minden terméken a tápanyagérték??? Megint belefutottam (nem én vásároltam). Csomagoláson zéró információ, a gyártó honlapján szintén. Konkrétan egy zsírszegény túróról van szó. Ebben a műfajban láttam már 61 kcal / 100 gr-osat is, de van 116 kcal / 100 grammos is, szóval még saccolni sem könnyű.

Több, mint két hete írtam az egyik gyártónak, hogy ugyan, adjon már légyszi információkat. Lehet találgatni, hogy válaszoltak-e?? (Marathon)

Update!!! A Nádudvari zsírszegény túró 106 kcal / 3,5 gr CH / 4 gr zsír / 100 gr.  Köszönöm az infót a Nádudvari Kft. munkatársának!

6 megjegyzés:

cory írta...

Én amin ki vagyok akadva, hogy pl az Activia 0%-os ivójoghurt 250g-os, de az 1 adag szerintük 125g. Oké, persze, fel tudom szorozni kettővel, na de akkor is??? Ki az, aki azt a flakont két részletben issza meg????

MaManjana írta...

Azt én is néztem, hogy akkor már miért nem lehet ráírni hogy egy flakonban mennyi van??? (Amúgy ennek pont örülök, hogy kijöttek vele, a Vitalinea megszüntetése óta nem volt hasonló termékük, ezt szerintem szeretni fogom, bár még nem kóstoltam.)

De ugyanez van akár egy pudingporral is. Nézd meg, mit írnak rá??? Fél liter tejjel és 40 gr cukorral készítve energiatartalma ... kcal / 100 gr. Kösssz. Sokkal jobb lenne, ha simán csak a por energiatartalmát tüntetnék fel, a többit én hozzáadom, nekem egyszerűbb lenne úgy...

Zsuzsi írta...

Az Aldis milfina zsírszegény túró 100gr-ban csak 71 kcalt tartalmaz.

MaManjana írta...

Zsuzsi, tudom, de mondom, hogy nem én vásároltam... :-( A Meggle is jó (valami 69 kcal), a Lidl-ben is van, de nem fog eszembe jutni a márkanév... szóval azon gondolkodom, hogy egyszerűen megveszek egyszerre egy csomót és lefagyasztom. Ipari mennyiségben fogyasztom, nekem most nagyon jó barátom lett a túró. :)

Zsuzsi írta...

Hogy eszed a túrót? ízesíted?

MaManjana írta...

Aha, kőrözöttnek. Vagy csinálok belőle valami gyümölccsel desszertet.