2012. szeptember 25., kedd

Hétfő - kedd

A napi 2 tejeskávémat nem adom, az továbbra is alap, természetesen beleszámolva a napi keretbe. 

Hétfő:

R: 2 sz. slimm kenyér, 3 sz. párizsi (50 gr), mustár, 10 dkg paradicsom
T: 25 gr napraforgó
E: 5 db túrógombóc
V: Lidl ropogós kenyér (4 sz), padlizsánkrém, csirkemell sonka, paradicsom.

Összesen: 1150 kcal / 111 gr CH / 43 gr zsír.

Komoly lépéseket tettem a tükröm visszaszerzésére. A tükröt úgy két éve szereltük le, mert a porszívóval letörtem a sarkát, így veszélyes lett a gyerekekre. Aztán valahogy nem is került vissza, nem hiányzott, úgysem szerettem benne nézegetni magam, leginkább elfordítottam a fejem, ha arra jártam. A hétvégi ruhaválogatáshoz viszont előszedtem a szekrény mögül, és úgy döntöttem, most már kell. :-) Úgyhogy most közeli üvegest keresünk, aki levágja, újra kifúrja a csavarok helyét, remélhetőleg hamarosan ismét helyet kap a régi helyén, az előszobában. Kicsit kisebb lesz ugyan, mint eredetileg, de még mindig olcsóbb megoldás, mint egy új. (Tudtátok, milyen horror ára van egy tükörnek??? Webáruházakban nézegettem, egy keretezett 40-50*120 cm-es darab 10.000,- forinton felül...)

Kedd:

R: 2 sz. slimm kenyér, 4 sz. csirkemell sonka, mustár, 1 paprika
E: 1 db saját készítésű kolbászos-sajtos kifli (440 kcal / db, ráadásul sima fehér lisztből, de egyszerűen képtelen voltam ellenállni neki), 25 deka paradicsommal
V: 4 Lidl ropogós kenyér, sonka, light sajt, paradicsom, hagyma.

Összesen: 1179 / 127 / 37.

Tisztán látszik, hogy vagy nem sütök egyáltalán sós sütit / péksütit, vagy pedig megpróbálom egészségesebb receptekkel + keményen beleszámolom a napomba, különben jajj nekem.

Viszont!!!!! Ma végre megmozdítottam a méretes hátsómat, és nekiálltam gyalogolni. Annyira zavart az ebédem milyensége, hogy rávettem magam egy kis mozgásra is, kezdésnek Leslie Sansone 2 Mile Walking.

Eddig csak az 1 mérföldet próbáltam, korábban már azon is kiköptem a tüdőmet, most viszont ez a 2 mérföld sem okozott gondot. Na jó, kicsit megizzadtam. Főként azért, mert a nem túl jó időzítésnek köszönhetően a kicsim az utolsó 8 percet végignyafogta. :-(

Egyébként kezdőknek bátran merem ajánlani, pontosan nulla perc ugra-bugra van benne, semmi földön fekvés, semmi guggolás, kitörés, és társai, nem bonyolult a koreográfia, és engem nem idegesít Leslie stílusa sem. Ahogy a többi videót nézegettem, haladóknak való program is van, súlyokkal, nagyobb távokkal, nézelődjetek. :-) 

Tanulság:

1. Kell egy gyalogló cipő. Mezítláb (zokniban) álltam neki, és hát ez így nem jó. De nincs normális sportcipőm, csak egy ősrégi, bumfordi Adidas, ami arra jó, hogy lent ökörködjek benne, de sportolásra nem.

2. Következő alkalommal a 3 mérföldet fogom kipróbálni.

3. Alvásidőre, de legalábbis nem egy kihagyott alvás utáni délutánra fogom időzíteni a dolgot, mert szemmel láthatóan a gyerek rosszul tolerálja... (Az első percekben még hangosan röhögött rajtam, aztán módszeresen elkezdte a játékait a lábam alá hajigálni, és mondom, a végére már hangosan nyafogott.)

Nincsenek megjegyzések: