2012. szeptember 28., péntek

Rakott padlizsán-cukkini

(A képminőségért elnézést kérek, telefonos...)

Szóval ott álltam 11 órakor, hogy fogalmam sem volt róla, mit ebédeljek. Volt még tegnapról pirított csirkém, az volt csak biztos, hogy azzal kell kezdeni valamit.

Aztán ez lett belőle:

1 cukkinit (137 gr) és 3 bébipadlizsánt (166 gr) felkarikáztam, kicsit megfűszerezve állni hagytam. Egy jénai alját kikentem 1 kávéskanál olívaolajjal, letettem egy réteg zöldséget, rá a felkockázott csirkemellet (20 deka), arra paradicsomot (190 gr) szeleteltem, pár karika erős paprikával, aztán az egészet betakartam megint padlizsánnal és cukkinivel. A tetejére 75 gr trappista sajt került, reszelve (nem volt itthon sovány sajtom sajnos). 15 percet kapott lefedve az előmelegített sütőben, aztán fedő nélkül pirosra sütöttem rajta a sajtot.

Ez a mennyiség nekem két kajára elég, adagonként 363 kcal / 11 gr CH / 15,6 gr zsír.

Nincsenek megjegyzések: