2012. szeptember 22., szombat

Selejtezés

Végre rászántam magam, és átnéztem a szekrényemet. Hát volt mit félretenni.

Néhány darab megúszta, csak mementóul, egy 54-es aldis farmer és egy szintén 54-es póló, meg a kedvenc zöld farmerom (52-es) a Quelle emlékére. :-D

Meghagytam olyanokat, amik még éppen vállalhatóak, ha olyan alkalom jön hirtelen (hivatalos megjelenés, vagy neadj'isten temetés).

Megúszta a télikabátom, ami ugyan 54-es, de nem merem addig kidobni, amíg a régit meg nem csináltatom. Az is 50-es körül van, felpróbáltam, és hát bőven-bőven, de momentán nincs kedvem új télikabátot (se) venni.

Az alacsonyabbik kupac az abszolút vállalhatatlan kategória (mert kopott, vagy szakadt, vagy fehérnemű), ezeket szívfájdalom nélkül kihajítom. A másikban azok vannak, amik állapotuk alapján még simán hordhatóak, csak éppen iszonyú nagyok  rám.


Pár évvel ezelőtt csináltam egy hasonló nagy selejtezést, akkor kidobáltam jó pár cuccot, mondván, sose fogyok már bele, most fájdalmasan hiányoznak (bár divatosnak már egyáltalán nem mondhatóak), mert éppen jók lennének rám.

Még jó, hogy most nem járok dolgozni, így talán nagyobb kiadás nélkül megúszom még a telet is. :-O

1 megjegyzés:

lamarti írta...

Kellemes gondok, ha túl naggyá vált a ruha!!!
Egyébként a lakást selejtezni, cuccokat kidobálni az egyik legjobb ingyenes lelki wellness! Utána megtisztul az ember, de alapszabály, hogy nem sajnáljuk, amit kidobtunk, ha akkor valamiért így döntöttünk :-)