2012. szeptember 16., vasárnap

Heti kaják

Hétfő:
R: 2 sz. toast, 2 sz. sonka, 1 kockasajt
T: gyümölcsleves leve (2,5 dl)
E: túrógombóc (zabpelyhes - 6 db), édesítős joghurttal
U: savanyú káposzta (170 gr)
V: 5 abonett, 100 gr padlizsánkrém (saját készítés, joghurttal és minimális olajjal), 160 gr paradicsom, 35 gr óvári sovány sajt.

Összesen: 1146 / 135 / 29

Kedd: 
R: egy tk zsemle (én sütöttem), 1 sz. sonka, margarin
T: 2 sz. sokmagvas kenyér, margarin
E: bögrés sajtleves, túrógombóc, joghurttal
U: 45 gr light sajt és egy őszibarack
V: 5 abonett, 100 gr padlizsánkrém, 140 gr paradicsom.

Összesen: 1193 kcal.

Szerda:
R: 2 sz. toast, 2 sz. sonka, 25 gr light sajt, mustár
T: 25 gr napraforgómag
E: 1 korpás kifli, lecsó, 1 db füstli virsli
V: 340 gr sárgadinnye, 35 gr light sajt.

Összesen: 1083 kcal.

Csütörtök:
R: 2 sz. toast, 1 sz. sonka, 25 gr camambert sajt, paradicsom
E: 1 kifli, lecsó, 1 tojás
U: 25 gr napraforgó
V: 4 abonett, sonka, camamber sajt, paradicsom.

Összesen: 1206 / 134,5 / 43.

Péntek - innentől nincsenek számok
R: sárgadinnye
T: szőlő
E: lecsó, 1 sajtos kifli, 2 füstli
U: 25 gr napraforgó

A vacsorával jól megjártam. Kimenőn voltam, gondoltam, kicsit kilengek, és rendeltem egy zöldséges fajitas-t. Hát olyan zsírosan sikerült az étteremben elkészíteni a zöldségragut, hogy a három tekercsből egyet ettem meg, a többit visszaküldtem. :-( (Vagy :-), attól függően, honnan nézzük a dolgot. :-D) 

Szombat: 

R: 1 korpás kifli, camambert sajt, 1 sz. sonka, paprika
E: zöldborsóleves, sajtos csirkemell kevert joghurtos salátával (arra nem volt időm, hogy kiszámoljam, de a család lekváros nudlijánál biztosan kedvezőbb. :-D)
V: 5 abonett, 1 pár füstli, újhagyma, 5 dkg light sajt.

Vasárnap:
R: 1 korpás kifli, sajt, sonka, mustár
E: húsleves, grillezett csirkemell salátával, 3-4 db pici túrós pogácsa
V: 3 körte, 30 gr light sajt.





Nincsenek megjegyzések: