2020. augusztus 19., szerda

augusztus 19.

Mozgás: 3x7perc 760m, 730m, 790m
Szumma 2280m
Nehezen keltem. Ez mostanában mumus. Várom azt az időszakot, amikor stabilan tudok napközben futni. Nemcsak az időjárás, hanem a család miatt is.
Mostanában a futás elején jön az érzés, hogy egyáltalán képes vagyok-e az aznapi etapra. Mindig figyelmeztetem magam, hogy képes vagyok 5km-t futni, úgyhogy ez sima ügy.
És utána jön ez az érzés: a futás maga jól esett. Utána még sétálni mentem kicsit dombnak fel. Ma végre erre is van időm. Nem tűnt fel, hogy az elmúlt hetekben a séta kimaradása mennyire hiányzott. Mostantól erre jobban figyelek :)

Étkezés: 1266kcal

Krém: arc is kéz is.

És az újabb rész, a napi 3 hála:
1. hálás vagyok a reggeli futásért, és a felismerésért, hogy szükségem van a sétára is.
2. hálás vagyok a lehetőségért, hogy külön szobájuk lehet a gyerekeimnek
3. hálás vagyok a mai erőmért a diétához.

Nincsenek megjegyzések: