2020. augusztus 9., vasárnap

Célok

Az előző célom, hogy 85kg alá menjek, lényegében megvan. Csak a vízvisszatartáson múlik mostanában, mennyit mutat a mérleg. Az erre kitűzött jutalmam is pipa, hiszen megcsináltattam a tetoválást a csuklómra. 

Na, de hogyan tovább? Mi legyen a cél? Mi legyen a jutalom?

Van egyszer egy álmom, hogy 75kg legyek. Ehhez kitűztem egy jutalmat is, egy olyan mérleget, ami méri testösszetételt is, de nemcsak a talpról, hanem kézbe fogható része is van. De azóta azon agyalok, hogyha már akkora leszek, kell nekem annyira komoly mérleg?
Sajnos a jelenlegi mérlegünk haldoklik. Tudom, hgoy 2-3kg-t alámér a valóságnak, de ezen a mérlegen mértem a 150kg-t is anno, és igazából a különbség érdekes. Ragaszkodom hozzá. Képes lennék egyszer váltani, de jó lenne még ezen elérni a 75-öt.

Oké, a mérlegről ledumáltam magam. De akkor mi legyen? 

A 75kg-t annyira csak álomnak tekintem, hogy ahhoz nem merek jutalmat kötni egyelőre. Azért csak álom, mert ha nem bírja a bőröm, és hirtelen megereszkedik az arcomon, akkor nem fogyok tovább. Végülis, ha ennyi maradok már örökre, akkor sincs gáz. 

Akkor legyen cél a súlytartás. Tehát ha 82-83kg leszek október elején is max, akkor veszek magamnak egy futótáskát vagy futófelsőt, amilyen csak megtetszik, és ha januárban is 82-83kg alatt leszek, akkor egy szövetkabátot veszek magamnak. A legtutibb egy piros lenne, de majd kialakul :)

Ha mégis 75kg lennék, akkor egy közös Pistanénizés alkalmával általam készített diétás gesztenyetorta lesz a menü.

Nincsenek megjegyzések: