2020. augusztus 8., szombat

augusztus 7.

Mozgás: Szombaton futottam utoljára. Akkor sem úgy és nem annyit, mint szerettem volna, mert a bennem lévő gátlás erősebb volt az akarásnál. Nem ment. Annyira nem, hogy bár szerda futónapom, nem is próbálkoztam vele. Egész egyszerűen nem ment.
Most Harkányban vagyok, és néhány napja én fújtam le a közös futást, mert éreztem, csak egy újabb kudarc lenne. De a futócuccomat elraktam, pedig nem egész 24 órára jöttem. Nem terveztem. Nem mertem tervezni, de korán ébredtem, nekivágtam. Nem futottam sokat, sőt. De most nem is ez a terv. Jelenleg a terv annyi, hogy elmenjek futni heti 3-szor és képes legyek tartani a diétát. Agyban. Gátszakadás nélkül.
Egyébként 3x6perc futás volt 2 perc sétákkal.
És este elsétáltam a 87-es számig az utcában.

Étkezés: 1291kcal

Krém: arc is kéz is.

Nincsenek megjegyzések: