2020. augusztus 23., vasárnap

augusztus 23.

Mozgás: reggel elmentem futni. Nagyon nehezen keltem fel. Többször nyomtam meg a szundit. Végül nagy nehezen rávettem magam az indulásra. Az odafelé séta közben többször vissza akartam fordulni. Maga a 20 perc futás jól esett. Jó érzés volt, hogy képes vagyok egyben 20 percet futni. 2240m-t írt a mi fit, a futótárs 2360m-t. Ekkora távnál még nem jelentős  a különbség, de azért ez egy nagyobb távnál már komoly különbséget jelentene.

Étkezés: 1235kcal

Krém: arc is kéz is.

Hála:
1. Hálás vagyok, hogy találtunk a még egy olyan íróasztalt, amilyenre mindkét fiam vágyott, de eddig csak egyet sikerült beszereznünk.
2. Hálás vagyok, hogy tarthattunk egy kis anya-lánya délutánt
3. Hálás vagyok a fiúk kitartásáért, mert lassan kész van Gyerek2 szobájának tapétázása.

Nincsenek megjegyzések: