2012. május 1., kedd

Hosszú hétvége

Mivel az iskolásaimnak már pénteken is szünet volt, 5 naposra sikeredett a hosszú hétvége. Hát ez nem tett jót nekem. Egyrészt a múlt héten egyszer jutottam csak el konditerembe, másrészt a kísértés is hamarabb kezdődött. Ráadásul a legnagyobb csütörtökön alkotott az iskolában, így jártam az igazgatónál, majd este mindhárom oltást kapott, az eredmény 1 ájulás, 1 rosszullét, Apa kimenőn, úgyhogy gyorsan meg kellett ápolni a lelkemet egy kis csokival (igazából felesre vágytam, de tömény nem volt itthon).
4 nap alatt 3 kerti partin jártunk. Nem nagyon részletezném, néhány kisebb Etióp falu heti kalóriaszükségletét ettük meg. Egyetlen pozitívum, hogy hétfő reggel elmentem tornázni.
Pénteken álltam mérlegen, 104,3kg, most nem merek.

Nincsenek megjegyzések: