2012. május 13., vasárnap

Hullámhegyek és völgyek

Nem tudom, másnál hogyan működik, én nem tudok egyenletesen fogyni. Egyszerűen nem úgy működöm. Eleinte csak azt vettem észre, hogy egyszer egy hét alatt lemegy 2-3 kg, majd két-három hétig stagnálok. Aztán jobban figyeltem, és jéééééééé, pont a holddal vagyok egy ütemben. Telihold után, amikor elkezd fogyni a hold, azonnal elkezdek fogyni, majd stagnálok. Ami még nagyon érdekes, hogy kívülről tipikusan nem akkor kapok dicséretet, amikor fogyok, hanem amikor már 2-3 hete stagnálok, mert valószínűleg akkor formálódok erősebben.

Eleinte azt láttam magamon, hogy először plötyibb lesz a hasam, de akkor azt értettem is, hiszen fogytam. Aztán feszesebb lett, be is pánikoltam, hogy biztosan visszahíztam, erre kiderült, hogy szó sincs erről, stagnáltam, csak a bőröm most tudott regenerálódni.

Eleinte nagyon frusztráló volt ez az egész, hiszen ugyanúgy tartottam a diétát akkor is, amikor fogytam, min akkor, amikor nem. Agyaltam hosszasan, hogy mit rontok el..., most már belenyugodtam, és még sosem figyeltem ennyire, mikor lesz újra telihold.

Nincsenek megjegyzések: