2012. május 22., kedd

Május 22. - Nagyon hosszú nap

Borzalmas napom volt. Az egész azzal telt, hogy próbáltam féken tartani a bennem nem is annyira rejtőzködő zabagépet. Egyszerűen farkas éhes voltam. Tudom is, hogy hol rontottam el, azt gondoltam, hogy egy banánnal és egy bögre gyümölcslevessel vagánykodhatok. Hát nem.
Valahogy le kell küzdenem a hagymafüggésemet, hihetetlen kísértést jelent az új fokhagyma, a zöldhagyma, a friss lilahagyma, imádom mindet, de iszonyúan éhes vagyok tőlük.

Más démonok is visszatértek, jelesül az, hogy amit nem vallok be, azt talán meg sem ettem. Ott álltam szemközt 30 deka trappista sajttal (amit fokhagymával szoktam enni, és ami nagyjából az egész napi kalóriakeretemet kimerítette volna), és azon meditáltam, hogy megeszem, és majd jól nem blogolom le. Aztán én, a zugevés korábbi királynője szépen visszapakoltam a cuccot a hűtőbe. Egy hangyányit lett csak jobb a végeredmény, bár régebben ez a harminc deka sajt nekem maximum desszert lehetett csak. Még mindig meglep, hogy "pár falattal" mennyi kalóriát tömtem magamba sajtból, szalámiból, kenyérből.

Gyanítom, a mai nap "eredményét" viszontlátom majd hétfőn a mérlegen, addig maradjunk annyiban, hogy holnap jobban figyelek.

R: 1 banán (nagyobbacska)
T: 2 dl gyümölcsleves
E: nyers sárgarépa, abonett, fokhagyma, rozskenyér. Kisperec.
U: rozskenyér, kockasajt, paradicsom
V: hagymás párizsisaláta. Zöldségchips.

Összesen: 1400 kcal.

Nincsenek megjegyzések: