2020. május 9., szombat

Önismeret

Ez az egész diéta dolog egy nagyon kemény önismereti tréning.

Most megint ott tartok, hogy lényegében beálltam a diétára, hajt a motiváció. Az első fázist elértem. Az első cél az volt, hogy legyek 90kg alatt, és akkor megterveztetem a tetoválásom és keresek egy tetoválót. Keresésben és utánaolvasásban vagyok. A tervezés még várat magára az érettségik miatt.
A következő cél, hogy 85kg alatt felvarratom magamra a megtalált tetováló művésszel.

Aztán, ha megint 83kg környékén leszek, akkor persze időjárástól függ, de terv szerint végre veszek magamnak egy farmert. Kellene hosszú is, meg halász is. De amíg nem érem el azt a súlyt, addig nem vásárolok, mert úgyis kifogynék belőle. Aztán ha nyárra érem el azt a súlyt? Akkor majd a következő szezonban jön a vásárlás :)

Megint elkapott a hév. 89kg vagyok, és bár az eredeti terv az volt, hogy visszafogyjak 82-83kg-ra, még az is lehet, hogy nem állok meg ott. De meglátjuk, mi lesz akkor, mikorra érek el oda időben, lesz-e még akkor lendületem...

Ami biztos, hogy ha már nem akarok majd fogyni, akkor muszáj lesz szépen fokozatosan felemelni a kalóriabevitelemet. Tudatosan. Most az a cél, hogy 1200 és 1300kcal között tartsam a napjaimat. Fontos, hogy 1200 alá se menjek soha, mert tartok tőle, hogy abszolút belassul az anyagcserém, az meg nem tűnik túl viccesnek.
Ha már majd a végsúlyomnál leszek, akkor szépen fokozatosan 50-100kcal-kal akarom majd növelni a napi bevitelemet, és azt tartani néhány hétig, hogy lássam, arra a bevitelre hogyan reagál a súlyom.

Persze, ez még csak elmélet, van még minimum 6kg addig :)

Nincsenek megjegyzések: