2020. március 1., vasárnap

Februári összesítő

Súly: 98,1kg-val kezdtem a hónapot, a most pénteki mérlegelés 95,1kg-t mutatott. Ezek szerint februárban 3kg-t fogytam.

Mozgás: február a szülőik hónapja nekem is és az oktatónak is, így nem volt heti 2 zumba óra, mint egyébként szokott lenni. Voltam 6 zumba órán, ebből 4-szer rendesen edzettem is, 2-szer csak fél gőzzel, ezen még javítani szeretnék.
Futni voltam 13-szor. Ebben hozom a heti 3-as átlagot.
Összesen 19-szer mozogtam valamit a 29 napból, ez nem hangzik rosszul.

Étkezés: A cél az 1200kcal, de ezt teljesen nem lehet belőni, így az 1300kcal alatti napokat számolom (1200 alá igyekszem nem menni). Szóval 1300kcal alatti napból volt 27. Felettiből pedig 2. Ezek is 1333 és 1401kcal. Erre nagyon büszke vagyok!

Krém: na, a leggyengébb pontom. Arc és kéz krémezése volt 19 napon, csak kéz 8-szor, és volt 2 nap, amikor teljesen kimaradt a krém. Ezt még szeretném tudatosabbá tenni.

A futásra nagyon büszke vagyok! Szerintem már most többet tudok futni egyben, mint korábban bármikor. Sajnos egyik volt tesi tanáromnak sem tudom elmesélni ezt az élményt. Büszke vagyok arra, hogy tartottam a mozgásos napok számát, és a diétát is. A krémezésre még igyekszem ráhajtani :)

A mérleget épp nagyon utálom. 1,5-2 hete megint stagnálok. Igazán megmozdulhatna végre!


Nincsenek megjegyzések: