2020. március 28., szombat

március 28.

Alapvetően a hétvége nehéz dolog mindig, hiszen itt van a család, ők eszik a saját ételüket, ami időnként a hívogató péksüti, chips stb. Most viszont 2 hete minden nap hétvége, ráadásul engem is megvisel a bezártság. És egy rendes ételfüggőnek mi a jó megoldás a stresszre? Hát az étel :) Na, de hős vagyok, és kitartok! Például jól kitaláltam, hogy sovány leszek, mire kikerülünk a karanténból. Oké, azt is többször kitaláltam már, hogy lefekszem aludni és reggelre sovány leszek, csak még nem jött össze. De rajta vagyok azon a módszeren is. Hátha :D

Mozgás: voltam futni, részt vettem egy online zumba órán, és lesz még valami mozgás este 20.15-kor

Étkezés: cserébe némi cukrászsütemény maga alá gyűrt :(  1803kcal-nál járok.

A mai napra nem vagyok büszke, na.

Krém: kéz pipa

Nincsenek megjegyzések: