2020. március 31., kedd

március

Újabb hónap vége, újabb számvetés.

Súly: 2,7kg mínusz a hónapban (95,1-ről 92,4-re mentem márciusban). Ez ideális tempó hosszú távra, de persze türelmetlen vagyok, és szeretnék pikk-pakk 83kg lenni :D

Mozgás: zumbáztam 3-szor, futottam teremben 5-ször, futottam utcán 15-ször, mozogtam mástfajtát 1-szer, és pihenőnapot tartottam 9-szer. Igen, ez összességében több, mint 31. Volt olyan napom, amikor több mozgás is összejött.
Futás és gyaloglás: 3x3 perc futással kezdtem a hónapot, most 2x7 percnél tartok. Összesen 103,15km-t tettem a cipőimbe márciusban.

Étkezés: 31 nap alatt 28-szor 1300kcal alatt sikerült maradnom. 2-szer 1500-ig lengetem ki maximum, és volt 1 nap, amikor elszálltam 1800 fölé. Mivel 14-dike óta étkezésileg folyamatos hétvége van a családommal, így ezt kifejezetten jó eredménynek tartom.

Krém: csak a kezem 12 napon, kéz és arc 18 napon, egyik sem 1 napon. Érzésre durvábbra készültem. Arcban még fejlődnöm kell, de ez az állandóan gumikesztyű, meg fertőtlenítés miatt nagyon száraz a kezem.

A hónapban volt egy sütis gátszakadásom. Végül megálltam 1800kcal-nál a nap végén. Ez már fejlődés. A többi napon kontrolláltam a dolgaimat, még ha éhes is voltam egész nap vagy csak egész egyszerűen ehetnékem volt.

Nincsenek megjegyzések: