2012. március 28., szerda

Folyadék

Napi legalább 2 litert mindannyiunknak meg kellene innunk. Fogyózás esetén ez, ha lehet még fontosabb, mert segíteni kell kiürülni a szervezetből a méreganyagokat. Én sajnos sima vízből nem tudok ennyit meginni. Nekem nagyon bevált a fehér tea, de mivel üresen képtelen vagyok a lenyelésére, így valami édesítőszerre szükségem van. Nekem a stevia bejött, de csak teába, kávéba (amit kb havi 1-et iszom) nem tetszik, mert akkor érzem a fűszerű mellékízét. Ezenkívül, ha koffeinre van szükségem (a megfelelő mennyiségű alvás nem mindig jön össze), akkor light kólát iszom. Ezen kívül van néhány ízesített ásványvíz, de ezekkel vigyázni kell, mert néhánynak nagyon magas a kalória tartalma.
A gyümölcslevek nagyon becsapósak, nagyon hamar meg lehet inni belőlük egy ebédnyi kalóriát. Érdemes minden ilyennél elolvasni a kalória értéket, ami általában 1dl-re van megadva.

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Nekem a koffeinmentes teák jöttek be, és sajnos az egyszerű bármilyen (lidl/aldi) pötyi édesítőszer.

MaManjana írta...

Én megiszom naponta egy olyat, hogy másfél liter ásványvízbe belefacsarok egy fél citromot, egy késhegynyi cayenne borsot szórok bele, és egy teáskanál juharszirupot. Tisztára limonádé, és méregtelenít. Mellékhelyiség legyen pár méteren belül elérhető. :-)

Próbáltam a zöld teát, de nem hagyott aludni.