2012. március 28., szerda

Profi folytatja

Nem gondolnám magam profinak, de Zsuzsi így jelölt meg az elején :)

34 éves, 3 gyerekes anya vagyok. Jelenleg 107kg.
Szóval én gyerek korom óta túlsúlyos vagyok/voltam. A főbb megállók: 85kg voltam 14 évesen, 110kg-val érettségiztem, majd jött egy kis fogamzásgátló, így 22 évesen 127kg-val mentem férjhez. Ezzel indultam neki az első terhességemnek is. A szoptatások alatt szintén híztam, a végső elhatározás 150kg-san ért meg nálam. Egyrészt bepánikoltam, hogy ha még 1kg-t hízok, akkor a mérleg számok helyett kiírja, hogy error, másrészt testi tüneteim is jelentkeztek. Ciklusom teljes felborulása, és szőrösödés. Így endokrinológusnál kötöttem ki, és 2010. novembere óta diétázom. 16 hónap = -43kg. Még 22kg-t mindenképpen szeretnék fogyni, aztán meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: