2012. március 29., csütörtök

Mozgás 2.0

Be kell vallanom, hogy lusta egy dög vagyok..nem kicsit, nagyon.
Eszem ágában nem volt tornázni járni, hogy én ott ugrabugráljak és szenvedjek, de valahogyan mozogni kell. Egészen kicsi korom óta sokat biciklizem, így eme szokásomat megtartottam, és ha az idő engedte sosem autóval, mindig biciklivel mentem. Ha tündér Jankám nem tudtam lepasszolni, akkor együtt mentünk biciklizni, ő mozizott "olvasott" hátul, én pedig róttam a kilométereket.
Tavaly nyáron új szerelem szövődött a mozgás és én közöttem. A neve nordic walking. Igyekszem heti háromszor eljárni és bő 2 órát a "pálcikázással" tölteni. Zene a fülbe és ki a határba. Számomra elmondhatatlan kikapcsolódás. A kellő szörnyülködés kedvvért leírom, nem szakavatott edzőtől tanultam meg a technikát, hanem az internetről. A világ egyik legolcsóbb sportja, az Aldiban vett 5e ft-os botokkal, a világ végére is elmegyek.

Nincsenek megjegyzések: