2012. március 29., csütörtök

Mozgás

Be kell vallanom, hogy eddig nem nagyon mozogtam. A legutóbbi kísérletem nagyon elvette a kedvemet. Akkor, még 146kg-san fél évig jártam heti 2-3-szor gyalogolni (alkalmanként 1 órát). Oké, ez nem túl sok, meg nem is diétáztam mellé, de nem is a fogyás volt akkor a cél, hanem az állóképességem javítása (na, jó, visszaszerzése). Majd bezárt a konditerem, abbahagytam, és 1 hónap alatt híztam 1kg-t. Teljesen elkeseredtem, és gyorsan el is kezdtem a diétát.
Azóta időnként (nem túl rendszeresen) szobabicikliztem, de az 20 perc után feltöri a fenekemet.
Most egy barátnőmmel (akivel egy súlyban vagyunk) jött az elhatározás, hogy elkezdünk mozogni. Kerestünk egy mindkettőnk által elérhető fitnesztermet, személyiedzőt, és ma meg is volt a felmérésünk. Először is lemérte mindenünket (súly, magasság, mellkaskörfogat, derékbőség, csípőbőség, combkörfogat, vádli, felkar, vállszélesség), majd felmérte, hogy állunk úgy általában. Meg is állapítottam, hogy nem egyszerűen gyenge vagyok, hanem állóképességem, mint olyan, nincs is. Jövő hétre összerakja a személyre szabott edzésünket, és utána hajrá. Kontroll 6 hét múlva. Terveimben heti 2-3 edzés szerepel.

Nincsenek megjegyzések: