2012. július 1., vasárnap

Hétvége számok nélkül

Péntek: 600 kalóriával mentem el itthonról este, utána fogyott még: 3 sajtos masni (a kicsi fajtából), és egy fajitas csirke wrap, amiből kiettem a csirkemellet - lehetett úgy öt deka -, meg a zöldséget, a tortillának kb. a fele fogyott el, szóval szerintem én nyertem. :-)


Szombat: 
R: őszi-, és sárgabarack - tej turmix (3 barack, két dl. tejjel)
E: gyümölcsleves (meggy és szeder, 1 tányér), másfél szelet grillezett csirkemell, vegyes saláta (citromlével, nem akármilyen öntettel)
U: 1 cm "vastag" jégkrém "torta"
V: sonka, light sajt, zöldségek

Vasárnap:
R: tejeskávém
T: negyed sárgadinnye (25 dkg)
E: sült csirkemell, vegyes saláta (uborka, cukkini, alma, paprika, hagyma, kevés paradicsom, kevés sajt, sok petrezselyem, citromlével leöntve), két kiflicsücsök.
U: -
V: pulykasonka, feta sajt, zöldségek. 25 gr kisperec.

És víz, víz, és még több víz. Citrommal, simán, bárhogy. :-)

Nincsenek megjegyzések: