2012. július 12., csütörtök

Nasi

Sokáig küzdöttem, hogy mi a jó nasi nekem, mert azért lássuk be, nasira szükségünk van. Egyszerűen mert jól esik. Legyen az müzli szelet, jégkrém, csoki, keksz, túrórudi... akármi. Nálam az jött be, hogy hiába lehet remek light jégkrémeket kapni dobozosban, ha egyszer nincsen kiadagolva, nem tudom megállni, hogy csak a 4dkg-t egyem meg belőle, ami hivatalosan belefér. Hogy arról ne is beszéljünk, hogy rettentő macerás az állandó méricskélés. Lusta vagyok, na. Nekem emiatt az jött be, ami be van csomagolva, vagy darabos történet, és konkrétan tudom, hogy mennyit ehetek belőle. Pl győri édes kekszből mondjuk 5db-ot, a KrémKönnyű jégkrémből 1-et, ha kisétkezésről van szó. Nagyobbra meg nem kalkulálok ilyesmit. Persze így drágább, de azt sajnos már többször megállapítottam, hogy diétázni/egészségesebben élni drága dolog. Úgyhogy én az adagolt dolgokban utazom.

A KalóriaBázis -t azóta is folyamatosan használom, és nagyon szeretem. Nagyon nagy mértékben megkönnyítette az életemet. Azóta sokkal könnyebben tartom be a napi keretet. Csak ajánlani tudom mindenkinek

1 megjegyzés:

zazálea írta...

hű,de örülök,h rád találtam!:)