2012. október 6., szombat

Az elmúlt napok

Én nem vezetem olyan szépen, mint MaManjana, úgyhogy csak néhány napot tudok felidézni a hétből.
Kedd:
Reggeli: 2 szelet lipótis rozskenyér, sajtkrém, retek
Tízórai: cerbona müzliszelet
Ebéd: 1 szelet párizsi pulykamell, uborkasaláta (a férjemmel ebédeltem, és nem volt ennél diétásabb a kifőzdében)
Uzsonna: Danone Aktívia joghurtital (0,1%-os)
Vacsora: 2 szelet lipótis rozskenyér, sajtkrém, retek.

Péntek:
Reggeli: 2 szelet lipótis rozskenyér, sajtkrém, retek
Tízórai: cerbona müzliszelet
Ebéd: rakottkel (barnarizzsel, daráltpulykacombbal és joghurttal)
Uzsonna: alma
Vacsora: 2 szelet lipótis rozskenyér, körözött.

A súlyom stagnálásban van, ma reggel 97,7kg voltam. Látványosan belassultam, de ez sajnos várható volt. Leadtam 52kg-t, és most már alig 1kg megy le havonta. 1,5 hét múlva megyek endokrinológushoz meg dietetikushoz, majd konzultálok velük, hátha picit tudnék rajta javítani, mert ez így eléggé demotíváló. Nehéz magam tartani a szigorú diétához, ha ilyen kevéssé látszik az eredmény.

Közeledik a tél, nagyon nagy szükségem lenne egy télikabátra. Melegre, mert mióta ennyit fogytam, nagyon fázós lettem. De, jön a kérdés, hogy ez a méretem már a végső méret? Vagy fogok még ez alá menni súlyban? (Nagyon remélem, hogy igen) Ha most egy télre veszek kabátot, akkor nem költenék rá sokat. Persze, beleszerettem egybe a Vögelében, DE 1. 20ezer Ft még akciósan is, 2. nem elég vastag. Úgyhogy nem lesz olyanom. A tavalyi nagyon jó volt, csak egyrészt vékony, másrészt átfúj már alatta a szél.
Ezen kívül szükségem lenne még egy normális szoknyára vagy nadrágra, amiben meg lehet jelenni például színházban is, és néhány normális felsőre, amit ehhez az alsóhoz fel tudok venni. Farmerom van, meg örököltem 3 farmerszoknyát (imádom őket), de egyik sem a színházi kategória valahogy :) Persze a cipőim is lerongyolódtak rólam.

A héten jártam bent Zsuzsinál a kórházban. Minden alkalommal hátast dobok, mikor meglátom, milyen kajákon tengetik itt az életüket. Ez szerintem csak az éhenhalásra elegendő. Arról ne is beszéljünk, hogy kizártnak tartom, elérné a 800kcal/napot tápértékben. Én tuti éhenhalnék ott, márcsak azért is, mert nagyon válogatós vagyok, a felét eleve meg sem enném.

Mozgás ügyben ott tartok, hogy voltam 2-szer pilates-en, ami nem volt rossz, de valahogy az edzőcsaj nem győzött meg teljesen. Most a héten nem jutottam el hozzá, de jövő héten már muszáj valamit mozognom, mert hiányzik. De ha nem ez a pilates, akkor mit? Asszem meg fogok próbálkozni valami itthoni tornával, annak több esélyét látom, mint az eljárásnak. Ott mindig valami közbejön.

1 megjegyzés:

MaManjana írta...

Kutya nehéz ez a ruha téma, nekem is szóltak, hogy bő már a nadrágom (nem a farmer, azt ti is láttátok, hanem egy másik), én is tudom, de most valahogy nem tudok rászánni több pénzt az öltözködésre. A télikabáttal mákom van, van egy korábbi méret (ez is nagy lesz, de legalább alá lehet öltözni), aztán jövőre majd veszek másikat... a telet valószínűleg "kifogyott" cuccokban fogom végigcsinálni. Második számú mázli, hogy viszonylag kevés "megjelenős" alkalom van az életemben.