2012. október 14., vasárnap

Hétvége - össze-vissza

Tegnap és ma szó szerint alig voltam itthon, úgyhogy az evésem is ennek megfelelően alakult...

Szombaton itthon nem reggeliztem, csak a szokásos tejeskávé csúszott, mert fél hétkor már úton voltam. Napközben 3 SLIMM kenyérből készült szendvics (összesen 6 szelet), 1-1 kockasajt és 1-1 szelet sonka volt benne, még egy tejeskávé és egy bónusz Túrórudi. :-) Este HáziBuli, ahol nem fogtam vissza magam, chilis bab és sós keksz... (viszont alkoholt nem ittam, én voltam a sofőr. Önvédelemből. :-D)

Ma reggel ettem két palacsintát egy Activia 0-ás itallal, ebédre húslevest minimális tésztával, csirkepörkölt (csirkemellből), egy evőkanál nokedli, sok paradicsomsaláta, egy pohár vörösbor. Vacsora: light sajt, sonka, paradicsom.

Holnaptól megint jönnek a hétköznapok. :-)

Nincsenek megjegyzések: