2012. október 4., csütörtök

Szerda - csütörtök

Szerda:

R: 2 sz. tönkölykenyér (75 gr), light szalámi, light sajt
E: 2 gombóc töltött káposzta (nem saját főzés, úgyhogy nem tudom, mennyi a kalória) egy kanál 12%-os tejföllel
U1: 25 gr light sajt
U2: 3 dl üres húsleves
V: cerbona night müzliszelet

Az úgy volt, hogy tegnap bulit csaptunk a lipiden, meglátogattuk Zsuzsit. Én indulás előtt, 5-kor ittam meg a 3 dl húslevest, aztán a dugóban ülve, az autóban hat körül a müzliszeletet. És mivel olyan jól sikerült a találkozás, hogy 22 óra után értem haza, hát akkor már nem ettem semmit.

Csütörtök:

R: 2 sz. tönkölykenyér (55 gr), 1 sz. sonka, 1 kockasajt, paprika
T: Cerbona kakaós-mogyorós müzliszelet (kösz csajok, ez tényleg állati finom!)
E: húsleves üresen, főtt hús tormával, sárgarépával
U: egy kis kocka almás lepény (saját sütés, 50 gr = 104 kcal)
V: kőrözött, paradicsom, kétszersült

Összesen: 1149 / 109 / 28.

Az almás lepény kapcsán megint ért egy kisebb sokk. Pedig ennyi időnyi kalóriaszámolás után elvileg már nem kéne... de speciel almást nem sütöttem az utóbbi hónapokban. Az édes sütemények kalóriatartalmát egyébként nem mindig számolom ki, csak akkor, ha tudom, hogy enni is akarok belőle. :-) Hát az almást most kiszámoltam, anyukám receptje alapján egy közepes tepsi süti kalóriatartalma kicsivel több, mint 3300 kcal... :-O

Uzsonnára egy igazán kicsi szeletet ettem meg belőle (lemértem, 50 gramm volt), ezzel ki is merítettem a kisétkezésre szánt keretemet. És aztán végiggondoltam, hogy mennyit toltam le én ebből anyukámnál korábban...

Ám az almás süti most már nem jelent komoly veszélyt rám nézve (szerencsére ízlik a családnak, hamar el fog fogyni), ellenben viszont azzal, amit a múltkor láttam a boltban, jajj nekem. Van már Chio Crispers Sajtos...

Chilis és Újhagymás tesói az én életem megrontói, a maguk 500 feletti kalóriatartalmával, és basszus, egyszerűen abbahagyhatatlanok. Ezt a sajtosat még nem kóstoltam, de napok óta bizgeti a fantáziámat. :-( Sajnos.

Nehéz ilyenkor nekem megállni...



Nincsenek megjegyzések: