2012. október 1., hétfő

Hétfő


R: kolbászos-sajtos kifli (440 kcal)
E: hagymás-sörös csirke, paradicsom
U: napraforgó
V:...

Mozgás: a lakás komplett kitakarítása.

Pocsékul indul a verseny második hete. Annyira ideges lettem az eredmények körüli hercehurcától, hogy nekiálltam szotyizni, két csomaggal sikerült is elrágni, ami 60 gr magnak felel meg. Király. Már gyakorlatilag mindegy, hogy mit vacsorázok, ez a nap el van tolva.

Egyszerűen fel nem foghatom, hogy ha a kiírásban az szerepel, hogy a versenyre való jelentkezés határideje T-2 NAP, a verseny pedig T-nél indul, akkor miért ad le valaki T-2 HÉT induló adatot??? Vagyunk jó páran, akiknek természetes volt, hogy ha péntek este a jelentkezési határidő, akkor pénteki adatot küldünk, és nem két héttel korábbit. Nem a nyeremény miatt, engem legalábbis teljesen hidegen hagy, hogy nyerek-e vagy nem. Nem fogok, akkor sem, ha a mostani első helyezett  kilós, egyáltalán nem reális eredményét nem vesszük figyelembe, mert nem most kezdtem, és így fél év után nem olyan gyors már a tempó. Azért is lőttem be azt a 10 kilót 3 hónapra, mert az reális is lehet. Hanem a fairplay miatt. 

1 megjegyzés:

lamarti írta...

ne bosszankodj ezen :-) Aki fifikásan adja meg az eredményeket, csak magával tol ki... Meglesz az a tizes!!