2012. október 2., kedd

Kedd

Tegnap rendkívül jól kitoltam magammal, vacsorára még fehér kenyeret is ettem (2 szelet), nem is emlékszem rá, hogy mikor volt ilyen utoljára. Minden esetre megkaptam érte a "jutalmamat", reggel megint 91 kg-t mutatott a mérleg. :-( Na, hát ez van. Ma tehát extra citromos vizeket iszom (hála a sós szotyinak, totál vizes vagyok), és nem fogok mellékajálni.

R: 2 sz. slimm kenyér, 16 gr light szalámi, mustár, 1 paprika (50 gr)

T: 1 sz. padlizsánkrémes tönkölykenyér (saját sütés, muszáj volt megkóstolni)

E: sajtos - fűszeres padlizsán (30 deka padlizsán felkarikázva, pár koktélparadicsom, néhány gerezd fokhagyma felszeletelve, egy ek. olívaolajjal összeforgatva, fűszerezve, 50 gr fetával és 50 gr reszelt trappistával megsütve) - 450 kcal.

U: 10 dkg meggybefőtt

V: kétszersült, padlizsánkrém

Összesen: 1118 kcal.

Mozgás: Leslie Sansone - Start walking at home 3 Miles 
 

Tapasztalat: egy gyakorlatot hagytam ki, a csípőtekerős oldalra lépést, az nekem túl gyors volt, ráadásul nincs még cipőm, szóval csúúúúszik. Amúgy totál bírható, leizzadtam, jól esett, de a végét már eléggé untam.


Nincsenek megjegyzések: