2012. április 21., szombat

Április 21. - Vonzások és választások

Tejeskávé
R: 1 tk. zsemle, 2 szelet csirkemellsonka, light sajt, zöldségek.
U: 1 jó reggelt keksz, 1,5 dl saját facsarású narancslé
E: tejfölös gombás szelet (másfél adag), nokedli (63 gr kifőtt nokedli = 1 púpos evőkanálnyi...= 102 kcal),  saláta (fél paradicsom, kevés paprika és uborka, ecetes lében).
Tejeskávé
V: 1 tk zsemle margarinnal, csirkemell sonka, light sajt, zöldség.

Összesen: 1207 kcal.

Eredetileg úgy terveztem, hogy a gombás húshoz (csirkemell) majd nem eszem nokedlit, előtte viszont akartam gyümölcslevest. De már amikor készítettem a családnak a köretet, tudtam, hogy el fogok csábulni. Tehát gyorsan kiszámoltam a nokedli kalóriatartalmát, és láttam, hogy át kell alakítanom a terveimet. Először is, nem ettem meg a gyümölcslevest, és a tejeskávéba is csak fél deci tejet tettem a szokásos egy helyett. Így maradt 340 kalóriám a nap hátralevő részére...szörnyen kell figyelni.


Nincsenek megjegyzések: