2012. április 19., csütörtök

Fogyókúrák 2.0

Ha már Cory így belement, elmesélem én is, hogy mit nem csináltam végig. :-)

Megvolt a narancsos diéta is, igen (éhen haltam), a 90 napos (mindig mást kívántam, mint szabadott volna, én nem bírok egész nap csak fehérjét enni...).

Jártam akupunktúrára, ahol a kezelés mellett 600 (!) kalóriás étrendet kellett volna tartani 3 hétig, és nem ám kórházban, orvosi felügyelettel, hanem normális életvitellel, munka, háztartás, stb. A szintén ott kapott vízhajtótól begörcsöltem, azt nem is szedtem be többet, a három hét alatt leadott kilókat semmi perc alatt szedtem vissza.

Ittam turmixokat, mind műízű, két nap után unalmas, hosszú távon nekem nem tartható. Egyetlen sikerélményem a H....life volt, három hét alatt 7 kg mínusz, de akkor sokat és érdekeset dolgoztam, elfoglalt voltam, fel sem tűnt, hogy nem eszem. Nyilván, ahogy vége lett ennek a hajtásnak, és visszaállt a régi kerékvágás, kamatostul jöttek vissza a kilók is.

Minden tiszteletem a sportolóké, akik évekig bírják a fehérjeturmixokat. :-) 

Próbáltam Norbi módszerét is, amikor még teljesen az Atkins vonalat képviselte. Működött, de meghaltam a szénhidrátért, plusz anyagilag is elég nehéz az ilyesféle étrend (pl. vacsorák: 35 dkg baromfipárizsi, 30 dkg pulykasonka, 3 pár virsli, fél grillcsirke). Most, hogy megint sokat foglalkozom a diéta témával, újra elővettem egy későbbi könyvét, ebben már enged szénhidrátot, természetesen a saját márkás termékeivel, update kenyér, tészta, stb. Kíváncsiságból megnéztem a boltban, az U tészta pont kétszer annyiba kerül, mint nem U társa, kalóriában pedig ugyanannyi (tudom, más az összetétele).

Szedtem gyógyszert. Sok évvel ezelőtt volt egy Isolipan nevű. Nem tapasztaltam semmilyen hatását. Aztán két éve a háziorvos felírta nekem a Lindaxát. Három havi adagot ki is tudtam váltani, aztán betiltották. :-O De amúgy sem szedtem volna tovább, mert bár valóban csökkentette az éhségérzetemet és fogytam is szépen, iszonyúan felpörgetett, nem tudtam aludni és rojtokban lógtak az idegeim.

Felmerült bennem is a műtét gondolata, de egyrészt drága (másfél milla egy gyomorbypass??), másrészt olyan szövődményekről lehet olvasni (fertőzések, nyelőcsőtágulat, reflux), hogy teljesen elvetettem az ötletet.

Nincsenek megjegyzések: