2012. április 15., vasárnap

Fehérje, protein

Bármennyire is hihetetlen, de a rendetlenkedéseim ellenére, 1,5 kg fogytam az elmúlt napokban.
Be kell látnom, hogy az emelt fehérje bevitelt díjazza a szervezetem. Itt visszacsatolnék a pco-ra, hogy ugye az egy ch anyagcsere zavar, aminek kimondott "gyógyszere" a magasabb fehérje, és csökkentett szénhidrát tartalmú étrend.
Abból a szempontból van szerencsém, hogy a férjem hobbi szinten testépít, így mindig van itthon ízesített protein por. (most épp banános-epres BioTech Power Pro)
Ezt nem turmixnak iszom általában, hanem az aldis csökkentett zsírtartalmú natúr joghurtba keverem . Ez egy kiadós puding szerű valamivé válik. Egy uzsinak kiváló. Tegnap miközben a pogácsát sütöttem, és nagyon kifejezetten éhes voltam, gyorsan kevertem egyet és megettem. Újult erővel tudtam visszatérni a pogácsa szaggatásba.
Bár a férjem nem lesz kifejezetten boldog, ha egyre jobban rájárok a poraira, de majd megbékél :0))

Nincsenek megjegyzések: