2012. április 19., csütörtök

Bőr

Biztos mindenki látott már mindenféle fogyós műsorokban denevérszerű bőrrel rendelkező embereket, akik sokat fogytak. Mivel nekem 65kg leadása a végcél, nagyon féltem ettől. Utána néztem a neten, hogy milyen módszerekkel lehet a lógó bőrt némileg korrigálni.

Nekem a felkarom, belsőcombom, hasam, hátam, és a mellem sínylette meg leginkább a fogyást. Mivel rettegek a tűtől, műtétektől, bármire hajlandó vagyok, csak megússzam a szikét. Nagyon nem szeretnék plasztikai sebészhez kerülni. Persze, ha muszáj, akkor muszáj...
Jelenleg heti egyszer bőrfeszesítő masszázsra járok, ez nagyon sokat segített már most. Korábban, és igazából kellene most is, csak nagyon macerás, nem mindig van rá időm, az a 1-2 hetente egyszer paprika krémmel tekercselem magam. Én a Lady Stella Hot géljét használom, és vettem direkt testtekercselésre való fóliát is. 20-30 perc így, majd egy zuhany. Ezeken kívül járok sportolni is.

Egyelőre nem vészes a helyzet. Abszolút nem érett a műtétre. A hasam pl nem rosszabb, mint mikor indultam, ami oké, akkor sem volt matyó hímzés, hiszen 150kg voltam és szültem 3 gyereket. A felkaromon van némi integető izmom, ami a sporttól egyre inkább húzódik vissza :) A többit meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: