2012. április 1., vasárnap

Külvilág

2010. novemberében kezdtem a diétát. Márciusban én már rettentő büszke voltam magamra, hogy fogytam 15kg-t, de persze még a kutyának nem tűnt fel semmi. Értem én, hogy a többség továbbra is egy rettentő kövér nőt látott, de hát akkor is... Aztán 18kg-nál jött az áttörés (vagy inkább a tavasz, és kevesebb réteg volt rajtam?), és végre néhányan észrevették, hogy valami megmozdult. Nyáron a játszótéren már többen rákérdeztek, hogy mennyit fogytam. Majd már épp kezdtem teljesen elkeseredni ősszel, hogy a 33kg-ról nem bírok elmozdulni már 3-4 hete, amikor hirtelen többen is rákérdeztek, hogy mennyinél tartok, mert nagyon látszik... De tényleg olyanok is, akikről eszembe nem jutott volna, hogy feltűnik ilyesmi. Pl a szomszéd házból egy középkorú pasi...
Ugyanez az élmény most 1 hete ért, amikor a liftben egy nyugdíjas pasi megjegyezte, hogy mennyit fogytam, milyen kicsi a fenekem... Hát majdnem dobtam egy hátast :D

Ha összefutok régen látott ismerősökkel, már némileg várom is, hogy megjegyezzék, de jól nézek ki..., aztán mindig rájövök, hogy akik már az érettségi előtt ismertek, és esetleg ezer éve nem láttak, azoknak semmi újdonság nincs ebben, hiszen 18 évesen is ennyi kg voltam, csak kicsit más leosztásban. A hasam meg a mellem nagyobb most, de csípőben kisebb vagyok, mint akkor.

Ha már külvilág, van egy másik oldala is, mégpedig hogy én hova helyezem el magam a világban. A testképem nagyon nincs helyén. Korábban nem is voltam hajlandó fényképen szerepelni, ha valaki mégis lefotózott, akkor sem néztem meg soha, ha mégis, akkor persze elborzadtam magamtól. Most sem szeretem, ha fotóznak, de már elviselem. Ez többször jó volt már olyanra, hogy megmutassa nekem a környezetem, hogy bár meg vagyok róla győződve, hogy még mindig én vagyok a világon (na, jó, a környéken) a legdagadtabb, már nem is :)
Ruhát még mindig nagyobbat veszek le a fogasról, ha próbálnom kell. A legcikibb persze az, ha bugyit veszek, mert azt nem lehet próbálni. Rendszeresen mellé is nyúlok, és nagyot veszek. Már nem is merek egyszerre többet venni új típusból, csak egyet, felpróbálom itthon, és az alapján vásárolok.

Nincsenek megjegyzések: