2012. április 6., péntek

Napi étrend általában

Én már csak azért sem írok napi étrendet minden nap, mert nagyon sokszor egyforma. Mivel egy csomó ételből (sőt, talán a többségből) nem nagyon lehet egy adagot készíteni. Például a rakott kel, vagy karfiol, vagy salátát... Nem tudok akkora karfiolt venni, amit ne ennék utána legalább 3 napig (inkább tovább). Ha a főzelék olyanból van, ami kisebb darabokból áll (pl zöldborsó), csak-csak esélyes, de macerás. Szóval nálam a napi érend az úgy néz ki, hogy és ugyanezt eszem/ettem a következő/előző 3 napon is.

Szerda:
Reggeli: 75g cukor, fél citrom leve 2,5dl víz (na, hol járhattam?)
Tízórai: a reggelire való tekintettel kihagytam (nem is bírtam még kajára gondolni akkor)
Ebéd: Zsuzsiféle csirke zöldágyon
Uzsonna: egy alma
Vacsora: fél adag cézár saláta sajtchips-szel.

Csütörtök:
Reggeli: 1 szelet rozskenyér, margarin, sajt, retek (reggel fél 6-kor nem vagyok képes többre)
Tízórai: egy pohár gyümölcs a Costában
Ebéd: Zsuzsiféle csirke zöldágyon
Uzsonna: kávé tejjel
Vacsora: 2 szelet rozskenyér, margarin, sajt, retek

Nincsenek megjegyzések: