2012. június 22., péntek

Citromos túróhab

Tegnap megint feltaláltam a langyos vizet, egy végtelenül egyszerű édességet készítettem.

Hozzávalók:

- 180 gr Meggle sovány túró
- 1,5 dl 1,5%-os tej
- dr. Oetker habpor
- 1 citrom héja és leve
- folyékony édesítőszer

A citrom héját lereszeltem, levét kifacsartam, mindkettőt összekevertem a túróval (villával kicsit összetörtem). A habport a használati utasításnak megfelelően elkészítettem, majd összekevertem a citromos túróval, édesítettem. Néhány órai hűtés után frissítő, habos desszert. :-) Legközelebb majd megpróbálom kicsit fagyasztóba tenni, mert szerintem fagyi helyett is jó lesz.

Számokban:

- az egész kutyulék összesen 395 gramm, 454,2 kcal-t, 53,83 gr szénhidrátot és 16 gr zsírt tartalmaz.

100 grammra vetítve: 115 / 13,63 / 4,06. 

Összehasonlításként 100 gr Túró Rudi: 364 / 39,3 / 18,8

Jó, tudom, csoki nélkül nem ugyanaz. :-D

Nincsenek megjegyzések: