2020. június 13., szombat

június 12.

Mérleg: 87,4kg

Mozgás: néhány hete neveztem egy virtuális futóversenyre. Attól virtuális, hogy mindenki ott futja, ahol akarja, akkor futja, amikor akarja a megadott 3 napon belül, és a táv megtételét igazolni kell valahogy. Például a telefon képernyőjének lefotózásával... 2,5km-t vállaltam be. Egyben 1500m-nél többet még sosem futottam, így volt benne kihívás is jócskán.
Hajnalban indultam. Nem akartam találkozni senkivel, mert féltem a kudarctól, attól, hogy kinevetnek... Pont ezért kevesen is tudtak róla, hogy neveztem, és még így is kaptam támogató plakátokat, majd a táv végén együtt futást :) Amennyire féltem tőle, annyira imádtam az egészet. Imádtam, hogy képes vagyok rá. Imádtam a támogatást (egyébként folyamatosan támogatott Gyula, nemcsak ma). Imádtam az egészet. Jó, a hajnali kelés picit fájt a lelkemnek

Étkezés: 1285kcal

Krém:kéz

Nincsenek megjegyzések: