2020. június 25., csütörtök

Tízórai és uzsonna

Alapvetően körülbelül 100kcal-ról van szó reggeli-ebéd illetve ebéd-vacsora között. Valami kicsi, hogy ne legyek éhes.

A tízórai és az uzsonna között alapvetően annyi csak a különbség, hogy a tízórainak általában része egy kávé is.

A lényeg:

Cukormentes müzliszelet 75kcal
Natúr joghurt (light) édesítőszerrel és fagyasztott málnával vagy meggyel 70-80kcal
Skyr a lidlből 84kcal
Korpovit keksz 20-22kcal/db
Alacsony cukortartalmú gyümölcs

Kávé: én kapszulásban utazom, abból is egy tejporost szoktam inni. Ez 23kcal
Ha valami vendéglátóhelyen vagyok, akkor presszó kávét szoktam inni tejjel. Fél deci tejjel kb 20-30kcal
Illetve a legújabb fejlesztésem a jeges kávé. Lefőztem erős presszó kávét, amit jégkockatartóban lefagyasztottam, és ezt hideg tejbe dobom. Mivel ebből 2dl-t simán megiszom, így nem tehéntejjel csinálom, mert abból ez a móka 90kcal lenne, hanem mandulatejből (cukormentes), amiből csak 26kcal.

Ami a legfontosabb: mindenben igyekszem kerülni a hozzáadott cukrokat és a finomlisztet amennyire csak tudom, ugyanis, ha ilyet eszem, az a tapasztalat, hogy utána bármit képes lennék megenni.

Nincsenek megjegyzések: